2009 Amerika Zuid-West

Dag 23 Yosemite NP - Gilroy

Helaas moeten we vandaag de schitterende uitzichten van Yosemite gaan verlaten. Ook de kids vinden het erg jammer, dit was het laatste nationale park van onze vakantie, uitgezonderd Alcatraz, maar dat is geen natuurpark. Ook vonden ze deze campground zo midden in de natuur het allerleukste, ondanks het feit dat we weinig water en electriciteit hadden. Helaas hebben we geen beren gezien, dit hadden we allemaal gehoopt.

De reis naar Gilroy was niet echt spectaculair, veel savanne-achtige vergezichten, met af en toe een koe. Ook voelde Menno zich wat misselijk, waarschijnlijk door het bochtenwerk aan het begin van de trip toen we Yosemite gingen verlaten. Rond 15.00 uur kwamen we aan op onze laatste campground van onze rondreis, morgen moeten we ons huis-op-wielen weer inleveren. Gelukkig had de campground een zwembad, dat kondende kinderenook wel gebruiken, want het is hier erg warm.

We hebben vanavond alles al ingepakt en afgewassen, zodat we morgenochtend vroeg kunnen vertrekken. We moeten de camper voor 11 uur inleveren en het is nog zeker 1,5 uurrijden vanaf hier. Vanavond de barbecue nog maar eens opgestookt en geprobeerd de koelkast zoveel mogelijk leeg te eten, alleen nog wat bewaren voor morgenochtend.

Jullie begrijpen dat we vandaag eigenlijk geen foto's hebben voor de weblog, we hebben eigenlijk niet echt veel meegemaakt. De resterende 12 foto's bewaren we voor San Francisco. Hopelijk werkt Aldi morgen bij RoadBear, dat is een bekende op het AllesAmerika-forum. Zou leuk zijn om hem in het echt te zien, na zoveel over hem gelezen te hebben en zijn foto te hebben gezien. Ik zal hem de groetjes van je doen, Monique.

Hallo ouwelui, Anouk weet wel een cadeau voor haar verjaardag. Ze vindt het eigenlijk wel gezellig om dat samen met oma te gaan kopen in Nederland. Jullie horen nog wel wat het wordt, dit hoeft echt niet voor dinsdag te gebeuren. Groetjes en misschien tot zondag als jullie tenminste thuis zijn. Kusjes van ons allemaal.

Paul (Tilburg)

Na 1,5 week vakantie had ik veel mail van jullie :-)). Prachtige vakantie hebben jullie. Leuk om te zien en leuk om zo herinneringen op te halen. Geniet van jullie laatste dagen en een goede reis terug.

Fam. van Boxel

Heey luitjes,

Nu zijn het echt de laatste daagjes, we genieten nog steeds van jullie verslagen, s'morgens gelijk achter de pc, dat zal wel afkicken worden!!
Met jullie konijn gaat het prima, en er vallen al aardig wat walnoten in de tuin.
Geniet er allemaal nog van en we kijken weer uit naar jullie thuiskomst, goede terugreis.

Groetjes de van Boxels

de Smeurtjes

Door onze eigen vakantie heb ik nu pas jullie geweldige reisverhalen kunnen lezen. Wat een prachtige reis en wat een super verslag. Jammer dat er al een eind aan komt. Geniet nog even van de laatste indrukken en we wensen jullie een heel goede thuisreis.
GRoetjes

het front

hello kids,
jullie tijd in amerika schiet nu wel erg snel op,maar jullie hebben ook een reis van je leven gemaakt,het normale leven staat weer voor de deur,gezellig weer wassen en strijken,poetsen een hobby van nicole en de school wacht op jullie en walter moet weer zorgen
voor geld in de beurs voor een volgende fantastische vakantie.jongens geniet deze laatste dagen nog maar intens.nicole jij had het over zondag,wij zijn wel thuis ,
maar het is geen must om elkaar te ontmoeten,want jullie zullen ongetwijfeld dood en doodmoe zijn van alle ervaringen en de vliegreis. jullie zijn van harte welkom,als jullie willen barbecuen hoor ik het nog wel maar ik ben bang dat jullie al genoeg geroosterd vlees hebben gegeten,anders is de chinees ook een optie.
ik hoor nog wel.veel plezier in san francisco
houdoe de oudjes

Mariëtte

wat gaat de tijd toch snel, jullie prachtige reis zit er al weer bijna op. Geniet nog van de laatste dagen en alvast een hele goede terugreis toegewenst. Hopelijk kunnen jullie veel slapen in het vliegtuig, een beetje uitrusten van de vakantie. Tot volgende week!
Groetjes, Mariëtte

Monique

Volgens mij werkt Aldie altijd, ze kennen daar weinig vrije dagen. Je kan hem echt niet missen, onze hartelijke Belg!

John van der Horst

Het is jammer dat het weer bijna voorbij is, want de reisverhalen zijn wel heel leuk. Het is ook een prachtige vakantie geweest. Geniet er nog even van en een hele goede reis terug naar huis.

De Schrammetjes

Helaas komt het einde in zicht van jullie super reis. Wat een prachtige ervaringen zijn jullie rijker geworden. Wij wensen jullie een hele goede terug reis en tot zondag. Wij zijn erg benieuwd naar jullie verhalen life. Yaro zal wel blij zijn om jullie weer te zien. Het gaat super goed met hem. Wij zijn dikke maten met Yaro