2009 Amerika Zuid-West

Welkom op onze reislog!

Hallo en welkom oponze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdensonze reis naar het zuid-westen van Amerika. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarwe onsbevinden en waarwe zijngeweest. Meer informatie overons gezinnetjeen de reis diewe gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan vooronze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Wezien je graag terug oponze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes,

Walter, Nicole, Anouk, Menno en Manon

André

Hoi luitjes,

We gaan jullie zeker volgen en kujken nu al uit naar de berichten en foto's!

Groetjes

es (ess141 AAforum)

Een hele goede reis morgen en een fantastische vakantie toegwenst! We zijn net een week terug en de jetlag nu te boven maar vol goede herinneringen.

mvg,
es

Eleonora=)

Hi my dutch family!
How are you?!
It's very nice this site...And i can see that your holiday is going very well!
I miss you very very much...
I send to you lots of kisses and i hope to see you very soon!
Doei(Right??)from all my family!
Have nice holiday!
-Eleonora-

Marja (Ko-mar)

Heel veel plezier op jullie reis. Ik ga proberen jullie te volgen. Kijken of ik er nog tips uit kan halen voor onze eerste amerikareis straks. Jullie rijden bijna hetzelfde rondje als wij straks, alleen dan de andere kant op.

Heel veel plezier en geniet ervan!