2009 Amerika Zuid-West

Dag 4 Universal Studio

Vandaag zijn we naar Universal Studio gegaan, een pretpark met als thema film en Hollywood. Vanmorgen heeft Walter eerst de huurauto weggebracht waarna we vertrokken zijn van het prachtige RV-park Malibu Beach. Hoewel Walter geen moeite heeft met het berijden van zo'n groot voertuig, blijf ik het toch nog eng vinden. Maar goed, dat zal wel wennen.

Aangekomen bij Universal Studio zijn we eerst de studiotour gaan doen. Met een treintje wordt je langs allerlei filmdecors gereden, zoals Wisteria Lane uit Desperate Housewives, het motel uit Psycho, Jaws en nog veel meer.

Daarna zijn we naar een prachtige watershow geweest gebaseerd op de film 'Waterworld'. Ontzettend leuk met veel actie, en inderdaad zijn we nat geworden, maar dat is bij deze temperaturen geen straf. Na de animal actors gezien te hebben, zijn we even wat gaan eten. Er is genoeg keus, maar je staat wel overal lang in de rij. Gelukkig hadden we daar bij de attracties geen last van, want we hadden een front of line pas, dit betekent dat je bij alle attracties als eerste naar binnen mag, ongeacht wanneer je aankomt. We hebben dus nergens langer dan 5 minuten moeten wachten, ideaal.

Na de lunch eerst naar de Simpson Ride, een animatie van een achtbaan, ontzettend leuk. Verder nog Shrek in 4D, Special Effects, Backdraft (een show met vuurelementen) en Walter en Menno zijn nog in Jurassic Park en Revenge of the Mummy geweest. Ook hebben Walter en de kinderen een zalige kaneelstok op, Lisette, zelfs wel 2, zo lekker vonden ze deze. Churros genaamd, een soort deegstok met suiker en kaneel.

Rond 17.30 uur verlieten we Universal Studio en vertrokken naar een nieuwe camping, Walnut RV park. Toen we hier om 18.00 uur aankwamen, storten de kinderen helemaal in, ze waren doodop. Dus gauw wat eten klaargemaakt, douchen en rond 20.00 uur lag alles in bed. Wij hadden toen de tijd om onze weblog bij te werken en jullie berichtjes te lezen. Ontzettend leuk dat iedereen zo met ons meeleeft. Het is erg leuk om hier in de USA iets uit Nederland te horen. Wij gaan ons nu ook klaarmaken voor de nacht, morgen weer een nieuw verslag.

Paul

Hoi mensen,
Het camperlive is vast geen straf. Dat ziet er uit als een heerlijke vakantie. En al veel gezien en gedaan.
Have a nice trip,
Gtz, Paul (Tilburg)

Gijs

Hoi,

Zo te zien hebben jullie het wel naar jullie zin.
Dat is erg leuk voor jullie.
Ik vermaak me ook goed, ben wel weer een beetje ziek.
Nog heel veel plezier!

Gr. Gijs

anny

Goede middag
erg leuk jullie verhalen. kunnen we hier in bavel meegenieten van jullie vakantie
Geniet er van
Team bavel

merel

hoi allemaal,
de site ziet er echt superleuk uit! en de foto's die jullie gemaakt hebben zijn ook heel leuk.
heel veel plezier verder en geniet ervan!
groetjes merel