Dag 2 Los Angeles
We hebben eigenlijk best goed geslapen. Wel een paar keer wakker geweest, maar we hebben het toch allemaal tot ongeveer 7.00 uur uitgehouden in bed. Daarna lekker uitgebreid ontbeten in het hotel. Road Bear kwam ons om 13.00 uur ophalen en na ongeveer 3 kwartier rijden kwamen we aan bij de campers. Helaas was onze camper nog niet op orde, zodat ze ons eerst bij een supermarkt hebben afgezet. Dit was wel prettig, dan hoefden we niet meteen met zo'n grote camper de parkeerplaats op te rijden. Na een uur kwamen ze ons weer ophalen, dit leek lang, maar zo'n supermarkt is hier zo groot en er is zoveel keus, dat we ons nog moesten haasten.
Bij Road Bear kregen we een uitgebreide uitleg waarna we de camper konden controleren op eventuele gebreken. Daarna de tassen ingeladen en op pad. Walter vond het wel leuk om te rijden, de rest was toch wel gespannen. Gelukkig hoefden we maar 30 minuten te rijden naar onze camping.

Reacties
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}