2009 Amerika Zuid-West

Dag 2 Los Angeles

We hebben eigenlijk best goed geslapen. Wel een paar keer wakker geweest, maar we hebben het toch allemaal tot ongeveer 7.00 uur uitgehouden in bed. Daarna lekker uitgebreid ontbeten in het hotel. Road Bear kwam ons om 13.00 uur ophalen en na ongeveer 3 kwartier rijden kwamen we aan bij de campers. Helaas was onze camper nog niet op orde, zodat ze ons eerst bij een supermarkt hebben afgezet. Dit was wel prettig, dan hoefden we niet meteen met zo'n grote camper de parkeerplaats op te rijden. Na een uur kwamen ze ons weer ophalen, dit leek lang, maar zo'n supermarkt is hier zo groot en er is zoveel keus, dat we ons nog moesten haasten.
Bij Road Bear kregen we een uitgebreide uitleg waarna we de camper konden controleren op eventuele gebreken. Daarna de tassen ingeladen en op pad. Walter vond het wel leuk om te rijden, de rest was toch wel gespannen. Gelukkig hoefden we maar 30 minuten te rijden naar onze camping.

Deze is prachtig gelegen aan de oceaan, we hebben ook nog eens zeezicht. Wel zagen we hier dat onze grote camper helemaal niet zo heel groot is, er staan hier campers met wel 4 slide-outs en wij hebben er maar 1. Ook zijn de meeste nog langer als die van ons. We kwamen rond 17.30 uur op de camping aan, dus na het uitpakken van alle tassen en eten, was het al laat geworden. Iedereen is nog moe van het tijdsverschil, dus de kinderen wilden om 21.00 uur naar bed. Omdat het door de harde wind te koud was om buiten te zitten, zijn wij ook maar naar bed gegaan. Wij waren ook best wel moe, dus dat vonden we niet erg. Morgen is er weer een dag.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!