2009 Amerika Zuid-West

Nog 1 nachtje slapen !!!

Na vele maanden van voorbereiding is het bijna tijd voor het echte werk. Morgenochtend worden we om 9.00 uur opgehaald om naar Schiphol gebracht te worden. Vanmiddag heeft Walter al online ingecheckt, dus dat hoeven we morgen niet meer te doen. Hopelijk scheelt dat in de tijd dat we daar moeten wachten. Ik ga liever wat shoppen op Schiphol dan daar uren in de rij te staan. Tijdens de vliegreis zullen we al genoeg moeten wachten.

De tassen zijn gepakt, op wat laatste toiletspullen na. PSP en nintendo's zijn opgeladen, want wat moet een hedendaagse puber zonder dit soort spul. We hebben er allemaal ontzettend veel zin in, alleen Manon ziet op tegen de lange vlucht. Ik laat het maar over me heen komen, heb wat leesboeken en puzzelboekjes bij me. Vanavond hebben we nog een rustig avondje, we moeten alleen nog de koelkast leegeten, maar dat zal ook wel lukken.

Het volgende bericht van ons komt vanaf de andere kant van de oceaan, ik hoop morgenavond wat te laten weten vanaf Los Angeles.

Reacties

Reacties

es

ik 'voel' de spanning van de aankomende reis. Het is voor ons al 4 weken geleden dat we vertrokken maar de kriebels herken ik wel.
Het ís een lange zit maar er komt een einde aan, grijnz.
Goede reis en ik ben benieuwd naar de volgende berichten.

groeten,
es

Fam. van Boxel

Hoi Fam.
Spannend, eindelijk is het dan zover!!! Nog 1 uurtje en dan vertrekken jullie. Voor jullie een hele goede reis en een fijne vakantie, wij kijken al uit naar jullie mooie reisverslagen!!!
Geniet ervan!!!

Groetjes de van Boxels, wij verven nog even door!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!